Blogga som vanligt

Tänkte försöka blogga som vanligt nu igen ;]  men har kanske inte så mkt å skriva om så räkna med lite bloggtorka.
Men i onsdags tog jag bussen in till Gimo iaf och åkte till Amanda -> www.fotografamadni.blogg.se <- alla går in och kommenterar, hon tävlade ju igår (torsdag) så jag skulle följa med hon och vara lite ''hästskötare'' :D fick gå upp klockan halv fem typ (y'' .
Hon tävlade i Tirk och eftersom jag bor så nära Tirk så stannade jag kvar där en stund efteråt, tror jag ska dit imorgon (lördag) eller i övermorron och fota/kolla också, det är ju meeting där å på söndag äre typ 150-hoppnig :P
Amanda och Isa var sueta .
och idag har jag inte gjort nånting typ , blev upprycken före sju nångång sen åkte vi till huset där jag inte gjorde nånting, då cyklade jag te pappi och nu sitter jag här (a'
men måste cykla tbx nu och äta, och svar på frågestunden kommer strax. Byebye :P

Kommentarer
Postat av: Amanda

hihi , hoppas vi ses imorgon.

ska nog dit :)

2010-08-14 @ 17:09:25
URL: http://fotografamandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0