Det var ett tag sen nu ;)

Hej blooggeeeeen, skitlängesen nu faktiskt. Och vet ni vad? jag orkar inte berätta om Nybygget, vi har haft det så kul iaf, jag skulle aldrig kunna beskriva hur roligt vi har hafft det, allt vi har gjort och allt det underbara! Nybygget är jordens bästa ställe, och jag SKA dit nästa år igen, annars dör jag typ?? ;S
Det är ju inte bara ridningarna som har varit roliga, allt har vart roligt! Vi har haft byysiga lekar också och tävlingar. oså massor, som t.ex stalltjänst ofc , spökhistorier och ja, massa, massa mer! 
Jag fick Del Piero (Chippen) och han var bäst <33 JAG ÄLSKAR HAN VERKLIGEN, BLEV FÖRÄLSKAD EFTER FÖRSTA RIDPASSET, NI SOM HAR RIDIT HONOM FÖRSTÅR VAD JAG MENAR!! Det var inte kul å säga hejdå kan jag säga, tårarna rann ;/ Jag älskar den hästen, han var bääääst.
En liten bild får ni på världens finaste <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0