svar på fårgorna.







 

 

 

 

              Snark, hade typ svarat på alla frågorna oså råkade jag kryssa xD, men osm tur var så vare inte så många xD


 Varför är du bäst ?
Jag föddes så :D, naaee jag bara skoja, jag är långt ifrån
det ju, men du är Beccus <3

. Vad är det högsta du hoppat? :)
Jag vet inte, brukar ju inte gå och mäta hindrena precis, men på tävling 70 cm bara xD
.
Favorit häst just nu?
Del Piero <3 Blev förälskad i han efter första ridpasset ♥
. Vad brukar du göra på dagarna?

Haha, jadu, typ datan, kompisar, stallet ? ;)
. Har du varit i grekland förr? :P
Jag var där för första gången i år ;) <3

. Hur många ridbyxor har du? ;)
Haha, jadu? använder typ bara 2 st, har växt ur mina andra typ, men 5 st kanske? xD
. Hur många rosetter har du? :P
Tävlar ju inte så ofta å mkt så inte alls många, typ 12 tror jag :P

. Vad är det högsta du har hoppat på en hel bana? ;)
Vet inte, mäter inte - hindrena brukar ju kunna vara i olika höjder,
men på tävling 70 bara :D
 

favorithäst?
Del Piero och Fredriksbergs Dallas ♥

 piggaste hästen du ridit?
Ingen aning, Sessan var ju ganska pigg när hon kom till Gimo, vetefan hur hon är nu, hottie är pigg och Ariel, men aris var pigg på ett annat sätt liksom :P 
 
bästa bloggen?
Kompisblogg eller kändisblogg? 
Finns ju många bra bloggar lixom, men läser nog Amandas mest :P --> www.fotografamandi.blogg.se <--

 vilka bloggar läser du?
Många :P www.fotografamandi.blogg.se, www.suupermadde.blogg.se ibl, www.shcalalaaolsson.blogg.se , www.tavlingsryttaren.blogg.se www.beatricenyberg.blogg.se www.kissies.se xD och många kompisbloggar till oxå :D
 
är du nervös när du ska tävla?
Nej bara ibland, tävlar ju liksom inte högt precis xD

 hur började du rida?
Jag har alltid älskat djur, jag följde med Martinas storasyrra Signe när hon red och då bara skulle jag med börja rida, blev helt förälskad! Tack Signe!  
 
säg ngn du tkr riktigt rider bra på gimo
Det finns många som rider bra ;) det är lite svårt att säga, man kan ju vara bra om man är nybörjare på sin nivå liksom, men massor finns det <3

 ngn du ser upp till inom ridningen?
Neeii, inte vad jag kan komma på iaf :D
 
hur lång är du & vad väger du?
Jag är en kortbanan på ca 150 cm nånting , och helt ärligt var det längesen jag vägde mig så jag vet inte :P

vart bor du?
Många ställen det, tellus, världen, jorden, europa, norden, Sverige, Svealand, Uppland, Uppsala, Tierp, Örbyhus, Persbylånga :D
Uppland - Uppsala län - Tierps kommun - Örbyhus hos mamma, utanför Örbyhus hos pappa :D haha xD


2.vem är din bästis?
Rebecca Andersson, såklart ♥ <3

3.vart rider du?

Gimo! :D

4.har du ramlat av på en tävlång?
Nej, bara på framhoppning :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0