Fredriksbergs Dallas ♥

Fredriksbergs Dallas ♥

Jag vet inte om jag har nämt honom i bloggen förr, men ni vet nog vem dte är ändå,

haha, om jag inte har några nya läsare :P
Är iaf superglad , det var skitlängesen jag träffade dig,
över ett år sen jag satt på din underbara rygg, men
nu smäller det. Ellinore åker på lördag,
jag med , men Ella kommer hem typ 2 veckor senare,
så jag ska ta hand om hnm och rida honom lite, underbart ♥
Världens bästa ponny, det kommer du alltid vara <3
Justya om jag tar med en kompis kan den rida på Amanda också typ,
gammalfjordin  (Y)

Här får ni en söt bild på hnm <3

Bilden är tagen 2009.
Han kom 7a i LC och 3a i Lb :P
Gammelgubben kan han <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0