Helt slutkörd ..

Daaaaaaah är aldeles slutkörd, så jävla trött xD
ska väll försöka smörja ihop ett inlägg iaf.

Jag vet att det är riktigt dålig update, men det är ju sommar
och då vill man inte sitta vid datorn hela dagarna, och jag har knappt
hafft tillgång till datan häller.
Kom ju iaf somsagt hem fårn Göteborg i söndas, sen åkte jag till
Ängsfjärden med mamma, suck.. Vi sov där
också, jag som ville ha min egna säääng! ;( jaja, men dan efter åkte vi till
ett pa rhästar där som jag ska börja sköta om lite. Men ursch vad pinsamt det var,
först stod demdär och försökta lasta fölet ch då stod vi där som några fjån.
haha, jaja :P
Sen åkte jag till mormor och morfar, har vart där och jaa,, spelat badmington men mig sj
typ. xD kom hem därifrån igår (torsdagkväll) och idag (Fredag) ska jag packa, för i morgon
(lördag) ska jag åka till Grekland, så då blir det väldgt dålig updatering (=

Jaja orkar inte skriva nå mera nu, ni får en liten gammal bild :P

Snyggve xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0