Jag tar bort bloggen snart

Hej hörrni (= Har varit ute på sjön idag och sovit kvar, mkt båt, haha xD'
Vet ni vad jag ska göra i morgon? Nej det vet ni inte! Jag ska rida Dallasen igen <3333
Ska bli så jävla kul! ;D det var ju så jävla längesen ;( Han går på bete nu så han kommer säkert vara busig (= Rider nog bara lite i hagen för det var ju typ ett år sen jag red honom sist :(
Världens finaste ponny , - hoppas inte Ninni säger något. Haha, somsist x)

Och vet ni vad, jag tänker ta bort min blogg snart, eftersom jag tydligen är den tråkigaste personen i världen, = brist på läsare.  Och jag vet, jag är nog världens tråkigaste person, bevisat nu jue :D
Mén jag har ju  iaf en frågestund, så snälla fråga någonting! Vad som helst.
Tar nog bort bloggen till skolan börjar, för då blir ju allt bara ennu tråkigaste, men får se :P

Världens finaste och kommer alltid att vara , gamla pojk <3

Kommentarer
Postat av: Rebecca Andersson

Nej , ha kvar bloggen <3

2010-07-20 @ 20:07:56
Postat av: emma

nejj, ha kvar bloggen....fixa bara designen så den blir lite roligare så kanske du få mer läsare!:)

2010-07-20 @ 20:37:18
URL: http://emmaaplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0