Ridit Dallas <3

Hej hörrni (=! Förlåt för så dålig update fasst det stör väll ändå inte er, ni läser ju ändå aldrig ;)
i torsdags åkte jag upp till älskade Dallas och tog lite bilder på han och de andra hästarna i beteshagen :''D sen borstade jag han lite och pratade med Ninni :D

sen igår åkte jag upp och red honom ♥ Å, det var ett år sen sist innan ;( det var så kul att rida hnm igen, fasst något bus var det inte påtal om, han var seg, men det förstod jag, han betar ju också (= Det väckte många minnen att sitta på honoms rygg igen kan jag säga, jag red inte så länge och tog det bara lite lugnt, skritt trav . ökad trav, försökte mig på någon skänkelvikning, det är han bra på, h3h3 ;) <3 Sen ''lekte'' jag lite med han i hagen. då blev han lite piggare, fasst vi tog det lugnt då med, lite galopp blev det också, hade nästan glömt bort hans galopp, miss u Dallas, hoppas jag kan rida dig igen snart ♥☺
Justya mamma tog lite massor med bilder med min mobil på slutet, fasst hon tog inte när jag sa att hon skulle så det blev lite här och där. Red väldigt dåligt måste jag säga, in sits var blä som ni kommer se på bilderna, men dte var så längesen jag red överhuvudtaget också, jag skyller på det :D slänger upp lite bilderhär då sen får ni titta på min bilddagbok "Puhelinnallen''


Dallas och Ariel <3

hehe, snyggit xD hälen x)

finaste älskling ♥

söt <3


hehe fult och pinsamt xD Dallas är suet iaf :P

SUET <3

H3h3, söt huvud :P <3

sötng <3

Puss på dig <3

Laddar upp mera bilder på bdb sen, heidååe


Kommentarer
Postat av: Elina

fin häst!

2010-07-31 @ 15:39:24
URL: http://elinaskoogh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0