Stekande Göteborg. ;)

Då var den helgen över;( 3vligt hare minsann vart, kul att träffa Marie också och bo i hennes lägenhet.

Jaha, då kör vi då, vad jag har gjort i helgen :P

Dag 1, åkte vi dit i bil, hade ju älsklingsdator med mig så det var helt ok, det tog oss fem och en halvtimme
att komma till Göteborg, fasst vi stannade och åt, sen åkte vi lite fel när vi skulle till Maries lägenhet så jaa xD, det räknade vi inte med.
Aja, sen var vi där och gick typ lite på stan, köpte ett par solrillor och ett par nya vita söta skor :D<3
Sen åkte vi till nån sjö och badade och åt, ÅÅÅÅH så somrigt (Y)
Sen gick vi in på Liseberg vid 9 tiden, var ingen kö alls typ, var bara att gå in, tjyvåkte lite innan morgondagem, måste erkänna att Lisebergbanan var jävligt rolig ;)

Dag 2; först åkte vi ut till havet och åt och bada, jävlar vad mkt saltare vattnet är i Göteborg än hemma;o
Sen kl halv 5 gick jag på Liseberg med Beccus <3 Haha, lite roligt att komma till Göteborg så är massa
Örbyhusare där, det var friidrottstävlingar. Hur som helst åkte vi lite av varje, men dte var jävligt mkt kö ;S
Vi åkte frittfall också, fyfan så nervösa vi var innan, h3h3 :) men det gick bra, skrek till när dem släppte , sen så var det bara härligt, gud det var en så häftig känsla, ville åka igen sen, men det var en sån jävla kö.
Men Balder åkte jag iaf inte xD
Sen åkte Becca, jag, Totte, pappa, Marie & Pernilla Lisebergbanan igen, kan snartförfan demdär svängarna utantill så många gånger som Becca och jag åkte den, men den är niiiiice <3
Vi hann precis åka våran, nästa åk stannade bergådalbanan och jaa gick inte igen häller, och visst satt min dumma storebrorsa i det åket också, dem fick gå ner i ngn stege.. haha xD

dag 3, först gick vi ut och åkte Göteborgshjulet i en KVART ;o det var lite drygt, men ganska kul xD
sen typ åt vi en kladdkaka och ja, sen vare nästan bara at åka hem..




Fint väder har det vart iaf & jag hoppas att ngn har läst xD


Kommentarer
Postat av: Becca <3

Jag läste ellerfall :)

2010-07-05 @ 18:08:20
URL: http://shettistjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0