Tar bort bloggen om inte..

Hej hörrni ! (= Skulle ju ha ridit Dallas idag men vi åkte in till stan och då blev det försent, suck, men ska till Dallas i morgon ist, älsk <33

Jag har pantat ut 150 kr typ, haha, och allt är typ bara ölburkar! Då kanske ni har räknat ut att min pappa är alkohollist xD men det är han inte :P Vi har fått all pant från pappas kompis som samlar in panten från några slags fester. Det blev stopp i en maskin, och tjejen före mig i kön sa till hon som stod vid kassan att det hade blivit stopp , typiskt att jag var precis bakom ! När jag lämnade fram lappen förstod hon nog vrf det hade blivit stopp xD

Över till något helt annat, jag sa ju att jag typ skulle ta bort min blogg, det gör jag nog också, någon sa att jag skulle fixa ny designe så att jag skulle locka flera läsare men faktum är att det inte funkar för mig, jag har tydligen gjort något fel eftersom att designen bara blir ett fult kryss, h3h3.
Någon annan kanske vill fixa en designe till mig?

Och jag tar bort bloggen om ingen frågar något mer i frågestunden! Det kan väll inte vara så svårt? Har bara 8 frågor än tror jag xD (a' men jag har ju inga läsare heller så det är inte så konstigt D: xD

Men ska ju ha frågestunden tills den 7 augusti, och den 7 aug kommer jag hem från Nybyggets ridläger, så då kanske ni kan fråga något om Nybygget?
Men fråga om precis vad som helst, Dallas, Grekland, Nybygget eller vad som helst! Kom igen nu (=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0