Allt på en gång.

Hej igen bloggen, det var ett tag sen, men ärligt talat? Varför spendera tid
vid datorn och blogga när dte är så fint väder ute.
Slänger upp lite av varje nu som ni missat.
 
Fredag; Strömmarn & midsommarfirande, jag badade också, grz!
åkte Luddes båt och typ jaaah, min brorsa åkte bob efter båten.. 
Sen sov vi kvar där

lördag; spenderades också i strömmarn, båt och bada var det som gällde idag också.

Söndag; Åkte jag först till Dannemora rk. Hade dock ingen kamera så fotade
några bilder med min mobil istället, men man kan ju hoppas att någon blev bra. 
Bilder kommer när jag orkar (= 
Sedan åkte jag vi ut med båten. 11 pers i vår båt fasst man egentligen max
bara skulle vara 6. 3vligt vare iaf, låg mest och solade, badade inte,
men sen åkte vi till Raggarön och köpte glass.

Måndag; Vart med finaste Becca, badat i hennes pool och inte gjort något särskilt. 

tisdag; Ska åka ut med båten med Becca. sova kvar i båten, vi tittade på vädret
på onsdagen så det blir inget med det.
men nu ska jag snart gå och lägga mig tror jag. jag måste sova lite innan vi ska ut
med båten menar jag..

Var det någon som läste?

Kommentarer
Postat av: Becca <3

Jag läste <3 :)

2010-06-29 @ 09:20:09
URL: http://rollebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0