Gårdagen.

Om gårdagen.
Först så vaknade jag av att pappa kom och skrek på Simon ;s
Sen upp å äta frukost och slappa.
Sen åkte vi och hämtade upp Becca för att åka ut på sjön,
vi skulle ha sovit över men det skulle bli så fult väder idag och på natten,
så vi var bara ute över dan, då var det typ 29 grader från början,
I LIKE IT! <3
Min lilla packning varbara badkläder och eh pringooels, haha :D
sen åkte vi ut till en fin ö med släta klippor och åt  burk köttbullar med mos,
MUMS, godare en hemlagat (Y)
Sen skulle Becca och jag bada, haha gick väll bra.
Aja sen åkte vi vidare till en annan ö. Vi skulle åka ring på vägen dit,
men det var dåligt med luft i den och vi låg inte så bra så när vi åkte iväg
kom mitt huvud under vattnet och plötsligt var både jag och Becca i vattnet.
Snyggt dyk *hosthost* xD
Så vi åkte väll i 5 sekunder och gick upp sen igen (=
hm, vad gjorde vi sen? gick i land på en annan ö och grillade hamburgare
och fotade, kmr bilder. (antar jag, men sitter vid pappis data nu)
men ngn gång i framtiden.

Nu har jag nog inte så mkt mer å säga, hoppas ngn läste, eller har jag ens några läsare?

''KOMMENTERA!''


Kommentarer
Postat av: Becca <3

Dagen var bäst älsk <3

2010-06-30 @ 14:04:37
URL: http://shettistjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0