Blogg.se piggar upp en (y''

Usch vilken tråkig dag, är trött, det är grått och fult ute, och är lite besviken :s ngt bättre än gårdagen iaf och det gillas (y'' Har tiep precis vart te icaa och köpt massor med godis & snacks<3  Och lite annat skit tillsimorgon på 'flyttinsaken'' som jag inte längtar så mkt till. Har inte dirr nått å skriva om nu, för jag har ju inte gjort nåt särskilt, det ända jag typ har gjort idaaah är att suttit vid datorn, haft cpsamvete, cyklat för att blåsa lite liv i mejj, käkat toats och hänkat på mamma te ica.. & jag är rädd att jag inte kmr gö nå kul på hela jävla dagen :s Juste såg Becca och My Trohlin på ica också.. Kul å veta? SVAR: NEJ!
Tur för mig att blogg.se muntar upp än lite grann. Jag är tydligen, sexiig , modig å härlig? X)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0