Frilufsdag i spöregn, kan det bli bättre?

Rubriken säger allt. Det kan ju verkligen inte bli bättre!;o Ska jag beskriva dagen med ett ord så får odet bli värdelöst, för det var precis va det var. Helt jävla värdelöst! Blev helt genomblöt, kul att sitta i matan med blöta kläder? Fick iaf låna en smexig XXL sverige-tröja av Trollan, haha stoor, men det är den för hon me =))
Ska jag skryta lite så vann jag faktiskt över Erik i springning - temat var friidrott. Vi sprang dock bara 60 m, men dte är aldeles lagom för mig. Men att Erik hade sprungit än gång innan behöver vi inte gå in på,  tss smådetaljer. Sen vare kula & det var jag helt jävla värdelös på! :D Sen gick vi typ å åt och hade en timmes rast. Vi satt i soffan i skolan och värmde oss lite och smsade ;) Sen vare bara att vara glad och gå tbx till IP igen. Men då hade regnet slutat öst iaf :P Sista saken var länghopp, ganska kul faktiskt. Är väll dock ingen länghoppare men jag hopade först på 2,85-95 nånting xD Erik ledde över mig för han hade hoppat 3,2 sen nästa hoppade hoppade jag 3,3 xD då ledde jag över han. Men sen hoppade han typ 3,23 nånting typ¨, nåt med 20 iaf =) Haha då hoppade jag 3,38. Alla skulle hoppa tre gånger men vissa ville hoppa lite mer. Så jag hoppade 2,40 prick typ , men det räknades inte för dem räknade bara de 3 första hoppen, men orka bry sig xD Vann iaf (A)
Vi fick typ sluta 1 h tidigare också.Fint att man hade nykeln hemma bara. Gick tbx till bibb och satt mig vid datorn där tills brorsan slutade.
Det var min skoldag det.

Nä, gå in i duschen och borsta tänderna nu då och sedan åka vidare på nån jävla tandläkarkoll:o Tandläkarn ringe typ till papi igår och sa att det var dags för såndär koll igen (säkert bara för att jag käkade ballerina kakor och drack trocadero då xD)

Usch, har lite tandläkarskräk xD Ny tycker jag att ni ska kommentera också Usch, har lite tandläkarskräk xD Nu tycker jag att ni ska kommentera också :D


Kommentarer
Postat av: Becca )

Och snyggast bild också! XD <3

2010-09-21 @ 15:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0