Guten Morgen

God morgon bloggen ;) Kanske inte världens roligaste updatering men det får duga. Nu har jag iaf kravlat migg upp ur sängenoch käkat lite frulle, temackor är gitt (y''
Vet inte vad som händer idag, typ städa, värdlens tråkigaste, på en lördag :s jag blir väll så illa tvungen annars klagar väll ****** på mig som vanligt :S fyfan ;o
Imorgon var jag väldigt deppig för allt typ, pallade inget, det blev för mkt och jag var ganska besviken på allt, som nån kanske märkte. Förlåt isf, ska försöka vara på lite bättre humör idag iaf=) Men man är väll inte så glad dirr att tvingas städa på en lördag. Så jag kommer nog vara tråkig och tjurig idag, men ska försöka att inte deppa iaf. Men kvällen igår blev väll ganska chill iaf, bulle, chips och cheez ballz <3 Mkt skräp i min mage xD Och idol + se upp för dårarna fick bli gårdagens ''kolla''. Nu vet jag hursomhelst inte vad jag ska göra. Ha tråkigt xD imorron ska vi typ ha nån ''flyttin'' fest , trök x) inte världens roligaste helg dirr, menmen. Min kusin skickade typ ett drygt kedjebrev till mig på posten :o Vem pallar följa det lix xD hon kmr säkert fråga om de, men jag får väll gömma det & säga att det inte har kommit fram? x))
Hursomhelst kanske inte detta var världens roligaste inlägg, men det får duga :P
Pyss&kram

Bildlösa inlägg är tråkiga så det får bli några bilder på Lussan och Kummin
bara för de , fula såklart, fotade i april nån gång X)

fina <3


söt Kumms=)
  

Bilderna är klickbara :P


Det får bli sista bilden =) Kommer nog ett inlägg med bilder på bara
andra ekipage sen lite senare, ha det (y''


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0