Jane med sin Tarzan <3

Hej bloggis ;)) Cyklade ut och träffade lite härligt folk. Huhu när vi inte cyklade, som vi typ gjorde hela tiden? Så typ knackadevi och försökte titta in i  en skitläskigt hus :U det bankade där. Jaja skitsamma, palla förklara mer x) Sen såe cyklade jag hem och åt kycklöngwook (stavning?) typ :P Myyyymsiiiiiigt (y''

Rida dressyr imorgon, hoppas det går bra. På Peterhesten? Huhu, känner mig lite stor på hnm. Yuuusstte vi är anmäld till pay and jump den 2e också, jag säger som Nepan att det gäller att passa på tills jag blir alldeles för stor för hnm.

Bara för att jag ska rida Petter imorgon. Får ni lite bilder på Tarzan ♥ Älskar dig poooniheest :''D


Bilden är fotad från en hopplekt från typ förrförra veckan?=))
Igga sitsen :P Beccas bild =)

Igga hälen och hela sitshelvetet :S och mitt hår är ju fint också, toffsen gick sönder xD

Jag älskar bilden för då ser man var man behöver öva på :D Tycker om bilden faktiskt. Amanda E´s bild, den ovanför också=) Och jag diggar Tarzans framben och hopptekning, hihi xD <3

Söta lilla ponihest :D <3

Ett sätt att ta sig över minihinder. Uppvärmning för tävling :D Igga hans gula fläck (Y)

 Tarziiiin, suet liten bild :P <33


 Bild från i fredags av Linnéa Kjellberg. Nu får det räcka ;D ihha sitsen på alla bilder =)
Herrå ;))


Kommentarer
Postat av: Rebecca Andersson ;D

haha läskkiiiigggaaa huusssseeeettt!! =)

2010-09-24 @ 16:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0