Lite glad =P

Jag har fått meeer besökare nu än vad jag hade förr, och då blir man ju lite glad (även omd et inte är så jättemånga men ändå):P Ännu gladare skulle jag vara om ni kommenterade lite också =))

Skolan har väll vart ganska ok idag ändå. Förutom att jag är så besviken över mig själv för jag kan verkligen inte matte ;s Det kmr inte gå bra för mig i åttan häller, kommer säkert gå ut skolan med IG :s kommer bli hårdpluggning för mig vid den delen. Längtar inte tills dess om man säger så D: Fick tbx läxan, typ 7 fel -kul! Och idag när jag jobbade och gluttade i fasit om jag hade gjort rätt, gjorde jag typ fel hela tiden. Det är sånt jag egentligen kan, men när jag bärjar med nåt annat glömmer jag bort allt annat skit sen xD jaja. Resten av dan har väll vart helt ok. Fasst kemin var BLÄÄÄÄ! Nu har jag precis ätit goda bakelsiir som mormor har bakat (A) Hade tänkt att  plugga lite SO men det kmr jag nog inte göra xD men jag tror jag kan det, har prov imorgon.. Det blir nog datan tills Becci och hennes mami kmr och hämtar upp moii. Dressyr på Petirhestin väntar ♥

Fotograf är Alexandra Eklund. Bild från grymaste rundan typ. Hoppade typ
omh på 24 sekunder , du var pigg då om man jämför med var du brukar vara annars :D
Saknar tiden då jag typ red dei hela tiden, saknar också Söderkulla lägret då jag fick ha dig som
helt egen i en vecka, söta fina ponny, längtar inte tills den dagen jag verkligen inte kan rida dig mer :(


Och för er som tkr det är tråkigt med hästbilder, får en ful bild på mig xD
Pussheeiis <33


Kommentarer
Postat av: Amanda

syet :D

2010-09-23 @ 20:34:04
URL: http://fotografamandi.blogg.se/
Postat av: Rebecca Andersson ;D

höhöhö, säger som Amanda :D<33

2010-09-24 @ 16:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0