Livet att bli ädelgaser ;))

Hej, jag heter Elin och jag suger på att komma på rubriker :P
Hemma från baaiisskolan nu då, tråkigt som fan - som vanligt. Vi har typ haft sv, so, no, matte och blablabla, kommer inte ihåg, ändå inget som är roligt å veta , hatar iaf onsdagar, dem går så jävla segt. Kemi är fan det tråkigaste som finns. Vi ska typ snart ha prov på det? Hihi & jag Elin och My gillar Ädelgaser Adeeelgaser..=)) Vi fick ett ryck och skrev det på Lizs mapp typ 200 gånger, det var kul å skriva jöe :U Höhö jag vet att vi inte är normala, men har man tråkigt så har man. Nu sitter jag typ här ska snart dra ner till ''centrum'' och skräva Becca och My. Huhu, får bli stallet nån annan dag ist. Ska börja va där mer nue =) So-porv på fredag också, det går inte så bra med pluggandet, måste plugga ikv för har inte så mkt tid till att plugga imorron för då drar jag ju te Gimo och rider. Menmen. Ett inlägg utan bild är jue tråkigt, så ta och njut av denna bild :p

Livet att bli ädelgaser =))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0