Ridit i massa knott xD

FYFAN! VAD JAG HATAR KNOTT ASSÅ X) Red Petter och det kliade som FAN :s man ville typ bara rida hela tiden inte ha samling elr göra halt. Är ganska trött så ska nog inte skriva allt så detaljerat eller bra.

Men red somsagt Petter. Vi fortsatte jobba lite med ''nackklicket'' som Jempa kallar det. Petter kan faktisktgå i en ganska så bra form om man sj gör rätt. Ibland gjorde jag inte rätt, haha men ibland gick han ju finare=) sen hade vi lite markarbete och skulle få hästarna så raka som möjligt, bommar å ett litet hinder, gick ganska bru:P Nu har jag precis ätit friterad god fisk och nu ska jag ta en vaniljbägare, myyms :P <3

Det får bli ett bildlös tråkigt inlägg xD måste typ plugga lite so också :P

Herrå =))


Kommentarer
Postat av: Amanda

ja jag startar i mitten av LC, alltså 20 av 40.

och 18 av 40 i LB! :o

2010-09-24 @ 07:33:05
URL: http://fotografamandi.blogg.se/
Postat av: Rebecca Andersson ;D

Det var inte LITE knott hellr! ;O

det var skit drygt!

2010-09-24 @ 16:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0