Ridlektion m.m

Hej bloggen. Det var ett tag sen :P Jag kanske ska börja skriva här igen. Jag frågade er på bdb men jag har inte riktigt fått svar än ;) Kör ett inlägg nu iaf. Och ni får ju gärna kommentera också.

Red iaf idag. Hoppning stod på schemat med Tarzan. Visst var det kul men vi hade ingen riktig action idag. Han var seg osv och jag borde ha ''ridit'' mera. Blev lite besviken när hon sa att vi inte skulle hoppa mera. Det var ju då jag kände att vi skulle börja. Så jag är inte så nöjd men denhär lektionen. Men jag hade kul iaf och jag är ju inte onöjd precis häller. Så dåligt gick det inte, det var mer att jag ville få köra mera och att det skulle kännas bättre. Men en kul lektion iaf , jag gillar Tarzan, han är mysig. Någon gång där vid uppvärmningen gick han faktiskt enligt mig så fint - fin och trevlig form. Och jag var inte ensam om det, de vi staketet såg det också och sa det. Men jag ska inte skryta, absolut inte för jag har inget att skryta om. Men är nöjd över den lilla stunden iaf.
Till nästa gång ska vi ha hästbyta och såklart jag fick Petter för att Jempi vill att han ska gå. Dem andra fick välja men somsagt vill Jempa ha med Petter så då blev det jag som fick han. Lite besviken, jag tycker inte att han är så rolig längre. Visst han är jätterolig att rida ut på och ganska rolig i hoppning. Men dressyren? NEJ TACK. Även om han börjar gå finare i den med men iaf. Jag tar häldre Tarz en gång till. Men sånt ä livet, det blir nog bra.

Nu har jag 1 fråga till er. VAR DET NÅGON SOM LÄSTE?? :P

 


Kommentarer
Postat av: Veronica

Tråkigt att det gick som det gick! :( Men det kan ju inte gå super alla gånger? :D Hihi ;) jag läste och tycker det ska bli kul att du börjar blogga igen! ;) Go Elin!! (Y)

2010-09-09 @ 20:14:36
URL: http://veronicapettersson.blogg.se/
Postat av: Beccabus ;D

Jag läste ;) Du måste börja blogga igen föffan! Du skriver ju jätte bra (y)

2010-09-10 @ 06:47:36
URL: http://beccakallasjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0