Törs ni smaka ärtsoppan?=))

Hej bloggen. Jag hann slängaupp ett till inlägg. Nu är iaf alla mina uppdrag slutfärda. Jag har sorterat lite kläder, bäddat min säng (ovanlgit där) haha , och skurat golvet och skrivit ut en liten menu, haha tönt va de ja (y''

Också har jag duschat också och klätt på mig det jag ska ha. Snart kmr väll de första gästerna. Jag har ju inte sätt fram emot det precis, men häldre det än å bara sitta och i stort sätt inte göra någon ting som jag gjorde igår.

Sen har jag läst en hemlig bok också, om ni ville veta :P

Till förätt ska vi käka ärtsoppa, blööö, det är bara gott om man har voffler till jöe XD (Ärtsoppa ifrån Örbyhus. törst man verkligen smaka på det ens? Ni vet Erik XIV blev ju typ förgiftad av sin bror här i Örbyhus. Så dte gäller å passa sig. Sen ska vi typ äta nån soppa, jag älskart -.- haha, har inget roligare att skriva så denhär skiten får duga så länge. Har gömt nåt jävla kedjebrev som min lilla kusin skickade te meii?  Pallar inte sånt & jag slår vad om atthonkommerfrågaomjagharfåttdet. Då äre bara att svara: nej ! :P

                                                  
       Titta vad schmeeeex han där Erik är då, nee farsan såklart:P haha , ganska coolt ändå att minimala Örbyhus har ett slott som det har bott en kung i XD nää, det finns ingen tid kvar för att skriva nu. Så hejdå bloggis =))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0