Usch, fy & blä!

Rubriken säger allt om dagens ridning, Usch fy & blä.
Man kan väll sammanfatta det såhär; Stark som f*n i vänster tygel , och gick emot mig hela tiden + ATT JAG RED SOM EN KRATTA - ELLER VÄNTA ÄNNU SÄMRE FÖRRESTEN! Man ska aldrig skylla på hästen, det var såklart MIG det var fel på. Men iaf )=
Red Petirhestiin & jag hoppas att det går bättre på p&jn på lördag! Hoppas 60 + 60 dåe =)
Önska mig lycka till, för det kan behövas xDD

Nu har jag precis duschat & ska väll sitt ahär en stund sen blire lite gyttfika med mackiiiie (y'' GOTTIE! <--
Så jävla skönt att de är studiedag imorgon assåe, en till dag helg ! Vi gillar´t :D <33

Nu fåre räcka, ha en fiiiin helg nu sötnosar ,
Herrå =))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0