Vart i stallet en sväng =)

Hemma från stallet & har precis ätit och var hamnade jag nu?? JOOOOO, HÄÄÄÄÄR! (y'' Som vanligt dårå:P

Hur som helst så har dagen vart slapp, måndagar är bäst i skolan fördå slutar man tidigt + att dagen går så fort :P
Sen gick jag te mami & åt ballerina chocko + kladdkaka med vanilj (ny sort). Har massa goda saker hos henne för vi hade ju en flyttfest igår elr vad man ska säga. Är hos papi nu. Men sen hursomhelst tog jag min minimala cykel och drog till stallet. Mockade åt Dallas och Ariel, inte så noggrant precis. Mocka knappt te Arielan blev så jävla trött + att jag hatar att mocka i halm xD men det är sånt som måste göras :)) men inge noggrant som sagt, men bättre de än inte alls iaf (zry Ellaah). Sen sopade jag stallgången (om ni ville vetaah?) och sen borstade jag på Dallas lite granna , han är sueet =) Men hans gula fläckar är fula. Söten hade massa kardborrar i manen, dem är ganska ''roliga'' att ta bort. Haha jag skojjar inte jag gillar faktiskt att pilla. <-- LÄT KANSKE LITE FAIL MEN SKITSAMMA ;ppp Neeh, plugga matte nu elr?


You are my angel <3

Älskar dig nu & föralltid <3

Världens finaste pojke ♥

Dallas i mitt ♥

Kommentera ! :P

Kommentarer
Postat av: Rebecca Andersson ;D

Det är INTE kul att pilla bort taggbollar! ;o

2010-09-27 @ 19:45:05
Postat av: Amanda

söt dalls :D

2010-09-28 @ 07:53:55
URL: http://fotografamandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0